Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Warung Toetie. Meer weten? Ontdek meer
til
19 jun 2026 om 20:44
We hebben voor 10 personen roti besteld. Alles was netjes verpaket en warm. De smaak was goed. We hebben heerlijk gegeten
janice
8 jun 2026 om 20:20
Heb 1 uur gewacht
Sherry
18 mei 2026 om 20:55
Mijn loempia was gedrenkt in olie en smaakte oud. Mijn nasie was ook koud .
Gato
6 mei 2026 om 19:58
Eten komt koud aan..
M
23 apr 2026 om 10:01
Bestel hier meerdere malen per week lekkerste Surinaams eten van Rotterdam!
redouan
3 apr 2026 om 20:51
1.5uur gewacht op koude broodjes. Geweldig
Derya
27 mrt 2026 om 21:04
Nu 2x hier besteld ook verschillende gerechten m, dacht wellicht iets besteld dat minder lekker is. Maar ben nu zeker, niet voor herhaling vatbaar. Zonde van mijn geld
Ton
22 mrt 2026 om 20:15
Roti besteld, was heel koud of het nog niets eens in de magnatron is geweest.